Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

ΠΡΟΣΟΧΗ στην κρυφη ζαχαρη! Που βρισκεται;

Πολλές φορές δεν αρκεί να αποφεύγουμε μόνο τα γλυκά και την καθαρή ζάχαρη. Υπάρχουν τροφές που περιέχουν κρυμμένες  ποσότητες ζάχαρης και τις οποίες καλό θα ήταν να καταναλώνουμε με μικρές ποσότητες.

Μπάρες δημητριακών

Μερικές μπάρες έχουν επικάλυψη γιαουρτιού, σοκολάτας ή περιέχουν κομματάκια σοκολάτας και συστατικά όπως το σιρόπι καλαμποκιού, τη μαύρη ζάχαρη, το μέλι, τη δεξτρόζη και τη φρουκτόζη. Γι’ αυτό πρέπει πάντα να κοιτάτε την ετικέτα και μετά να επιλέγετε.

Ντρέσινγκ για σαλάτα και έτοιμες σάλτσες

Τα ντρέσινγκ μπορεί να περιέχουν 5-7 γραμμάρια ζάχαρης σε μόλις δύο κουταλιές. Οι έτοιμες σάλτσες επίσης περιέχουν πολλή ζάχαρη σχεδόν 6-12 γραμμάρια ζάχαρης ανά μισό φλιτζάνι!

Δημητριακά πρωινού

Ακόμα και αυτά που έχουν βρώμη ή καλαμπόκι  περιέχουν 10-20 γραμμάρια ζάχαρη ανά κούπα. Επίσης μπορεί να περιέχουν σοκολάτα ή αποξηραμένα φρούτα με ζάχαρη.

  • Rate this item
    (0 votes)
back to top

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr