Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Αναλογα με την ομαδα αιματος σου πρεπει να τρως αυτα…

Ο  Dr. Peter D’ Adamo  το 1996 προκάλεσε μεγάλη εντύπωση με το βιβλίο του Eat Right for your Type, στο οποίο υποστήριζε ότι η ομάδα αίματός μας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο τι θα πρέπει να τρώμε.

Ομάδα αίματος Α

Όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα θα πρέπει να ακολουθούν ως επί το πλείστον ή και απόλυτα μια χορτοφαγική διατροφή, η οποία να περιλαμβάνει φασόλια και όσπρια για πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Θα πρέπει να αποφεύγουν, τα περισσότερα ή και όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τη γλουτένη και την καφεΐνη. Τα άτομα αυτά μπορούν να μεταβολίσουν καλύτερα τους υδατάνθρακες από τους υπόλοιπους, ενώ δυσκολεύονται με την πέψη των ζωικών πρωτεϊνών και λιπών.

 

Ομάδα αίματος Β

Όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα είναι ιδιαίτερα τυχεροί, καθώς μπορούν να φάνε ό,τι λαχταρά η ψυχή τους. Μεταβολίζουν εξαιρετικά τα κρέατα, όπως το κατσίκι και το αρνί, αλλά και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα αβγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών. Τα μόνα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουν είναι το καλαμπόκι, το σιτάρι, το φαγόπυρο, οι φακές, οι ντομάτες, τα φιστίκια, το σουσάμι και το κοτόπουλο.

 

Ομάδα αίματος ΑΒ

Όπως μπορείς να φανταστείς, όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα καλό είναι να καταναλώνουν μια διατροφή που να συνδυάζει τις δύο παραπάνω. Με ορισμένους μικρούς περιορισμούς. Καλό θα είναι να αποφεύγουν τις ζωικές πρωτεΐνες, εκτός των θαλασσινών. Ιδανικές τροφές αποτελούν επίσης το τόφου και τα φασόλια, ενώ άλλες τροφές που μπαίνουν σε μαύρη λίστα είναι το καλαμπόκι, το βοδινό κρέας και το κοτόπουλο.

 

Ομάδα αίματος 0

Σύμφωνα με τον Dr. D’Adamo, όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα αποτελούν τους «κυνηγούς». Ιδανικές τροφές για αυτούς είναι οι ζωικές πρωτεΐνες, ενώ καλό θα είναι να αποφεύγουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα δημητριακά.

Read more...

Τι θα τρως μετα τα 40 για να μην παρεις βαρος

Πιπεριές

Η βιταμίνη C αποτελεί σημαντικό σύμμαχο στην προσπάθεια απώλειας βάρους και μία μεγάλη πιπεριά περιέχει διπλάσια δόση από αυτή που καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού.

Τσίλι σε σκόνη

Η καψαϊκίνη που περιέχουν οι καυτερές πιπεριές και το προϊόν τους που είναι το τσίλι, βοηθά στην καύση του λίπους που συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς. Μελέτη του 2009 έδειξε ότι όσοι κατανάλωναν συστηματικά τσίλι, έχασαν πέντε φορές περισσότερο λίπος από εκείνους που δεν το έκαναν.

Γκρέιπφρουτ

Μελέτη του Πανεπιστημίου της Αριζόνα έδειξε ότι όσοι εθελοντές έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, μείωσαν την περιφέρεια της μέσης. Γενικά, η όξινη δράση τροφίμων όπως το γκρέιπφρουτ, το λεμόνι και ο ανανάς πιστεύεται ότι συμβάλλει στη λιποδιάλυση.

Φιστίκια

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και φυτικές ίνες τα καθιστούν υγιεινή επιλογή που μπορεί να σας βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Μαρούλι

Αν καταναλώνετε συστηματικά πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μειώνετε κατά 10% την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Δύο φλιτζάνια μαρούλι σας παρέχουν πάνω από τη μισή ποσότητα βιταμίνης Α που χρειάζεστε, καθώς και όλη τη βιταμίνη Κ, που είναι απαραίτητη για την υγεία των οστών σας.

Πεπόνι

Ικανοποιεί την επιθυμία σας για γλυκό και έχει μόλις 45 θερμίδες η φέτα.

Read more...

Ξεβουλωστε τις αρτηριες σας τρωγοντας…

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη οι στενώσεις των αρτηριών μπορούν να αντιστραφούν με την κατάλληλη διατροφή. Οι ειδικοί μελέτησαν 140 άνδρες ηλικίας 40 έως 65 ετών, οι οποίοι αντιμετώπιζαν πρόβλημα περιττών κιλών (είχαν παραπάνω κιλά).

 

Τους ζήτησαν να ακολουθήσουν μία από τις εξής τρεις δίαιτες: μεσογειακή, δίαιτα λίγων λιπαρών και δίαιτα λίγων υδατανθράκων. Οι ερευνητές ζήτησαν επίσης από τους εθελοντές να καταγράφουν καθημερινά ό,τι έτρωγαν σε ημερολόγια διατροφής. Όπως διαπίστωσαν, έπειτα από δύο χρόνια δίαιτας οι στενώσεις των αρτηριών στους εθελοντές τους είχαν ελαττωθεί κατά 5%. Αυτά είναι πολύ καλά νέα διότι έως ένα βαθμό μπορεί να επιτευχθεί αντιστροφή και χωρίς φάρμακα.

 

Read more...

Ποιο τσαι καιει περισσοτερες θερμιδες;

Αυτό δεν είναι άλλο από το λευκό τσάι. Το λευκό τσάι σταματά σύμφωνα με τους επιστήμονες τη δημιουργία νέων λιποκυττάρων. Αυτός είναι και ο λόγος που σχετικές μελέτες έδειξαν ότι όσοι κατανάλωναν συστηματικά λευκό τσάι, είδαν μείωση του βάρους τους. Πρόκειται για το είδος τσαγιού που έχει υποστεί τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία, γι’ αυτό και έχει τα υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών ουσιών.

Συλλέγεται μόνο λίγες ημέρες κάθε χρόνο, στην αρχή της άνοιξης, και στη συνέχεια αποξηραίνεται χωρίς να οξειδωθεί, γι’ αυτό και είναι πιο ακριβό. Οι ειδικοί διευκρινίζουν ότι το λευκό τσάι ενισχύει την κατανομή του λίπους στο σώμα και επιβραδύνει την ανάπτυξη νέων λιποκυττάρων, αλλά δεν αποτελεί την λύση για όλα.

Read more...

Γιατί πρέπει να μασάμε αργά την τροφή μας;

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου της Χιροσίμα οι άνθρωποι που μασούν αργά το φαγητό τους έχουν μικρότερες πιθανότητες να παχύνουν και να αναπτύξουν μεταβολικό σύνδρομο. Οι επιστήμονες παρακολούθησαν επί πέντε χρόνια 642 άνδρες και 441 γυναίκες με μέση ηλικία 51 ετών, που χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες, ανάλογα με το πόσο γρήγορα έτρωγαν (αργά, φυσιολογικά, γρήγορα). Διαπιστώθηκε ότι οι «γρήγορες μασέλες» είχαν μεγαλύτερη πιθανότητα (11,6%) να εμφανίσουν μεταβολικό σύνδρομο, σε σχέση με όσους έτρωγαν με κανονικό ρυθμό (6,5%) ή με αργό (2,3%). Επιπλέον, όσοι έτρωγαν πιο γρήγορα, είχαν μέσα σε αυτή την πενταετία πάρει περισσότερα κιλά, είχαν μεγαλύτερη περιφέρεια μέσης και υψηλότερο σάκχαρο, σε σχέση με όσους έτρωγαν αργά.

Read more...

Πως να καθαρισετε τους πνευμονες απο τη νικοτινη με αυτες τις τροφες

Μπρόκολο: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C και Β5. Το κάπνισμα μειώνει τα επίπεδα της βιταμίνης C στον οργανισμό.

Πορτοκάλια: Ο χυμός πορτοκαλιού είναι πλούσιος σε βιταμίνη C. Η τακτική κατανάλωση πορτοκαλιών θα ενισχύσει το μεταβολισμό σας και θα μειώσει το στρες, το οποίο είναι “διακόπτης” επιθυμίας για νικοτίνη από ένα εξαρτημένο άτομο.

Σπανάκι: Το σπανάκι είναι ένα από τα καλύτερα λαχανικά για την υγεία, διότι δεν είναι μόνο πλούσιο σε βιταμίνες, αλλά περιέχει επίσης μεγάλες ποσότητες φολικού οξέος το οποίο βοηθά τους πνεύμονες να ανταπεξέρθουν απέναντι στην νικοτίνη και να καθαρίσουν.

Ακτινίδια: Αυτό το “θαυματουργό” φρούτο θα σας βοηθήσει να εξαλείψετε τη νικοτίνη από το σώμα σας. Τα ακτινίδια είναι πλούσια πηγή βιταμινών Α, C και Ε. Όταν καπνίζετε, τα επίπεδα αυτών των βιταμινών μειώνονται.

 

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr