Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Τα θετικα για την υγεια όταν καταναλωνουμε καρπουζι

Το καρπούζι διαθέτει:

1. Λυκοπένιο & βιταμίνη C για αντιμετώπιση της φλεγμονής: Οι φλεγμονές «κρύβονται» πίσω από ποικίλες χρόνιες παθήσεις, όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα και η νόσος του Crohn. Συστατικά του καρπουζιού με αξιόλογη αντιφλεγμονώδη δράση είναι το λυκοπένιο και η βιταμίνη C.

2. Βιταμίνη Α & C για υγιή μαλλιά και λαμπερό δέρμα: Οι βιταμίνες του καρπουζιού βελτιώνουν την όψη των μαλλιών και του δέρματος. Η βιταμίνη C προωθεί την παραγωγή του κολλαγόνου, της πρωτεΐνης που διατηρεί το δέρμα σφριγηλό και τα μαλλιά δυνατά, ενώ η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ανάπλαση των δερματικών κυττάρων.

3. Νερό & φυτικές ίνες για καλύτερη πέψη: Η υψηλή περιεκτικότητα του καρπουζιού σε νερό και φυτικές ίνες συμβάλλει στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, προλαμβάνοντας έτσι τη δυσκοιλιότητα.

Read more...

Μαυρο πιπερι για διαιτα

Ινδοί επιστήμονες κατέληξαν ότι το μαύρο πιπέρι μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας. Οι ίδιοι διαπίστωσαν ότι η πιπερονάλη, μια ένωση που υπάρχει στο καρύκευμα, «μειώνει σημαντικά» τις επιβλαβείς επιδράσεις μιας διατροφής που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν ποντίκια στα οποία τους χορήγησαν  πιπερονάλη και διαπίστωσαν ότι όσα  την είχαν λάβει είχαν χαμηλότερο σωματικό βάρος, χαμηλότερο ποσοστό λίπους, χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και ισχυρότερα οστά σε σύγκριση με τα ζώα που δεν είχαν λάβει ως συμπλήρωμα το πιπέρι.

Read more...

Αυτα τα ποτα σε κανουν να αισθανεσαι πιο σεξι

Σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ στην Ουαλία, τα βαριά ποτά, όπως η βότκα, το τζίν και το ουίσκι, προκαλούν έντονα συναισθήματα, κάνοντας μας να νοιώθουμε πιο σέξι, ενεργητικοί και με αυτοπεποίθηση. Παρόλα αυτά τα ίδια ποτά μπορεί να προκαλέσουν και αρνητικά συναισθήματα, όπως επιθετικότητα, νευρικότητα, ακόμη και να σας κάνουν να ξεσπάσετε σε κλάματα.

Και μπορεί τα παραπάνω ποτά να μας ξυπνάνε τα συναισθήματα, ωστόσο υπάρχουν άλλα που μας χαλαρώνουν, όπως το κόκκινο κρασί και η μπίρα. Βέβαια, το κόκκινο κρασί μπορεί να μας κάνει να αισθανόμαστε κόπωση, σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι το λευκό κρασί ή οποιοδήποτε άλλο ποτό.

Σημειώνεται ότι οι γυναίκες, περισσότερο από τους άνδρες, συσχετίζουν πιο εύκολα το αλκοόλ με κάποιο συναίσθημα, με εξαίρεση την επιθετικότητα. Από την άλλη, οι άνδρες και ιδίως όσοι πίνουν πολύ, είναι επιρρεπείς πολύ περισσότερο να συσχετίζουν το αλκοόλ με την επιθετικότητα.

Read more...

Ποιες τροφες δεν πρεπει να βαζετε στο φουρνο μικροκυματων

Το πιο σημαντικό πράγμα που θα πρέπει να καταλάβουμε σχετικά με τα μικροκύματα είναι ότι η θερμότητά τους δεν σκοτώνει πάντα τα βακτήρια, διότι τα μικροκύματα μεταφέρουν τη θερμότητα από έξω προς τα μέσα αντί από μέσα προς τα έξω. Έτσι, συγκεκριμένα όταν ζεσταίνουμε τα φαγητά με την χρήση του φούρνου μικροκυμάτων, τότε αυτά είναι επιρρεπή στα βακτήρια έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να σου προκαλέσουν αδιαθεσία

1.Επεξεργασμένο κρέας

Τα επεξεργασμένα κρέατα συχνά περιέχουν χημικά και συντηρητικά που παρατείνουν τη ζωή τους στο ράφι. Δυστυχώς, το ξαναζέσταμά τους μπορεί να κάνει αυτές τις ουσίες επικίνδυνες για την υγεία σου

2.Το ρύζι

Το ρύζι περιέχει εξαιρετικά ανθεκτικά βακτήρια που ονομάζονται Bacillus cereus. Η θερμότητα σκοτώνει αυτά τα βακτήρια, αλλά μπορεί να έχει δημιουργήσει σπόρια που είναι τοξικά και ανθεκτικά στη θερμότητα. Μία σειρά μελετών επιβεβαιώνει πως όταν το ρύζι βγει από το φούρνο μικροκυμάτων και μείνει σε θερμοκρασία δωματίου, οι σπόροι που μπορεί να περιέχει πολλαπλασιάζονται και μπορεί να προκαλέσουν τροφική δηλητηρίαση.

3. Το κοτόπουλο

Το κοτόπουλο έχει τον κίνδυνο της μόλυνσης από σαλμονέλα, μπορεί να είναι ένα επικίνδυνο φαγητό για τον φούρνο μικροκυμάτων. Σε μία έρευνα, από 30 συμμετέχοντες που είχαν ξαναζεστάνει ωμό κρέας, όλοι οι 10 που είχαν χρησιμοποιήσει φούρνο μικροκυμάτων είχαν αρρωστήσει, ενώ οι 20 που είχαν χρησιμοποιήσει κατσαρόλα ήταν μία χαρά.

4.Βρασμένα αυγά

Με κέλυφος ή χωρίς, όταν ένα καλοβρασμένο αυγό ζεσταίνεται στο φούρνο μικροκυμάτων, η υγρασία στο εσωτερικό του δημιουργεί μία επικίνδυνη συγκέντρωση ατμού σε σημείο που το αυγό μπορεί να εκραγεί, όχι μόνο μέσα στο φούρνο, αλλά και μετά στο πρόσωπο, στο πιάτο ή και στο στόμα σου.

Read more...

Τι να φας για να μεινεις έγκυος ποιο ευκολα

Οι γυναίκες που τρώνε συχνά απέξω  και λίγα έως καθόλου φρούτα, χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να μείνουν έγκυες και έχουν μικρότερες πιθανότητες να «πιάσουν» παιδί σύμφωνα με μια νέα μελέτη. Οι ερευνητές μελέτησαν σχεδόν 5.600 γυναίκες που δεν είχαν γεννήσει στο παρελθόν. Αποφάνθηκαν ότι σε σχέση με τις γυναίκες που ποτέ ή σπάνια έτρωγαν πρόχειρο φαγητό από ταχυφαγείο, όσες το έκαναν τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα, χρειάσθηκαν κατά μέσο όρο ένα μήνα παραπάνω για να μείνουν έγκυες.

Σε σχέση με τις γυναίκες που έτρωγαν πιο υγιεινά δηλαδή φρούτα τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, όσες έτρωγαν μόνο μία έως τρεις φορές το μήνα, χρειάσθηκαν περίπου μισό μήνα περισσότερο για να συλλάβουν παιδί. Μεταξύ των γυναικών που έκαναν την μικρότερη κατανάλωση φρούτων, ο κίνδυνος υπογονιμότητας (πάνω από ένα έτος για να «πιάσουν» παιδί) ήταν 12% έναντι 8% του μέσου όρου των γυναικών. Μεταξύ όσων γυναικών έτρωγαν το περισσότερο φαστ φουντ, η πιθανότητα υπογονιμότητας ήταν 16% έναντι 8%.

Read more...

Αναλογα με την ομαδα αιματος σου πρεπει να τρως αυτα…

Ο  Dr. Peter D’ Adamo  το 1996 προκάλεσε μεγάλη εντύπωση με το βιβλίο του Eat Right for your Type, στο οποίο υποστήριζε ότι η ομάδα αίματός μας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο τι θα πρέπει να τρώμε.

Ομάδα αίματος Α

Όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα θα πρέπει να ακολουθούν ως επί το πλείστον ή και απόλυτα μια χορτοφαγική διατροφή, η οποία να περιλαμβάνει φασόλια και όσπρια για πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Θα πρέπει να αποφεύγουν, τα περισσότερα ή και όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τη γλουτένη και την καφεΐνη. Τα άτομα αυτά μπορούν να μεταβολίσουν καλύτερα τους υδατάνθρακες από τους υπόλοιπους, ενώ δυσκολεύονται με την πέψη των ζωικών πρωτεϊνών και λιπών.

 

Ομάδα αίματος Β

Όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα είναι ιδιαίτερα τυχεροί, καθώς μπορούν να φάνε ό,τι λαχταρά η ψυχή τους. Μεταβολίζουν εξαιρετικά τα κρέατα, όπως το κατσίκι και το αρνί, αλλά και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα αβγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών. Τα μόνα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουν είναι το καλαμπόκι, το σιτάρι, το φαγόπυρο, οι φακές, οι ντομάτες, τα φιστίκια, το σουσάμι και το κοτόπουλο.

 

Ομάδα αίματος ΑΒ

Όπως μπορείς να φανταστείς, όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα καλό είναι να καταναλώνουν μια διατροφή που να συνδυάζει τις δύο παραπάνω. Με ορισμένους μικρούς περιορισμούς. Καλό θα είναι να αποφεύγουν τις ζωικές πρωτεΐνες, εκτός των θαλασσινών. Ιδανικές τροφές αποτελούν επίσης το τόφου και τα φασόλια, ενώ άλλες τροφές που μπαίνουν σε μαύρη λίστα είναι το καλαμπόκι, το βοδινό κρέας και το κοτόπουλο.

 

Ομάδα αίματος 0

Σύμφωνα με τον Dr. D’Adamo, όσοι ανήκουν σε αυτήν την ομάδα αποτελούν τους «κυνηγούς». Ιδανικές τροφές για αυτούς είναι οι ζωικές πρωτεΐνες, ενώ καλό θα είναι να αποφεύγουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα δημητριακά.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr