Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

Δ Δίαιτα

Τα καλύτερα τρικ για να διατηρείστε πάντα σε φόρμα

 

Καταρχήν, πρέπει να μάθουμε να διαλέγουμε με σύνεση προϊόντα που θα ωφελήσουν την υγεία μας. Ακόμη και όταν τρώμε έξω όμως, πρέπει να επιλέξουμε μεν εκείνο που μας αρέσει, όμως ταυτόχρονα δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη γραμμή μας.

Αρκετή προσοχή χρειάζεται επίσης όταν πηγαίνουμε να κάνουμε ψώνια για το τραπέζι μας: πρέπει να αποφεύγουμε να ψωνίζουμε εκείνα που είναι πολύ πλούσια σε λιπαρά και περιττές θερμίδες. Για να μειώσουμε τα «τσιμπολογήματα» κατά τη διάρκεια της ημέρας, πρέπει να οργανώσουμε τη διατροφή μας με μικρογεύματα από το πρωί μέχρι το απόγευμα, όπου εντάξουμε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και άλατα και να αποκλείσουμε παράλληλα τις σοκολάτες, τις τηγανητές πατάτες ή τα σάντουιτς.

Κι αν όλα αυτά σας φαίνονται δύσκολα, μια δοκιμή θα σας πείσει ότι τίποτα δεν είναι δύσκολο. Χρειάζεται μόνο να εφοδιαστείτε με λίγη προσοχή και αρκετή θέληση που θα σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε πεισματικά έναν τρόπο ζωής πιο υγιεινό.

Έξυπνα τρικ που θα σας κρατήσουν σε φόρμα

o   Γεμίστε το ψυγείο σας με φρούτα και λαχανικά φρέσκα εποχής όπως καρότα, σέλινο, σπανάκι, μάραθο και ραπανάκια. Χρησιμοποιήστε τα ακόμη και σαν σνακ όταν δεν θα έχετε τίποτα άλλο να μασήσετε.

o   Προσέξτε τον τρόπο που μαγειρεύετε: να αποφεύγετε τα τηγανητά ενώ αντίθετα να προτιμάτε τα ψητά και τα βραστά.

o   Να τρώτε τουλάχιστον πέντε μερίδες ημερησίως λαχανικά βραστά ή ωμά και φρούτα.

o   Μάθετε να παίζετε με τα χρώματα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε κάποια διατροφική ισορροπία. Βάλτε στο τραπέζι σας λοιπόν λαχανικά κίτρινα ή πορτοκαλί (πλούσια σε βιταμίνη Α) και πράσινα (πολύ πλούσια σε βιταμίνη C). Το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα: φροντίστε να έχετε πάντα όλα τα χρώματα.

o   Να τρώτε μια μεγάλη σαλάτα πριν το κυρίως πιάτο. Θα σας βοηθήσει να νιώσετε χορτάτη και δεν θα υπερβάλετε στο φαγητό.

o   Βάλτε στη δίαιτά σας τροφές ολική αλέσεως, μακαρόνια και ρύζι, αλεύρι, και ψωμί. Βάλτε τα σιγά-σιγά στο καθημερινό σας μενού, δίνοντας χρόνο στον οργανισμό σας να τα συνηθίσει.

o   Να περπατάτε τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα με έντονο βηματισμό.

o   Να πίνετε πράσινο τσάι που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.



  Τα βασικά βήματα-κλειδιά μιας ελκυστικής σιλουέτας!

o   Να είστε επιλεκτικές. Να προτιμάτε τροφές με πολυακόρεστα λιπαρά όπως το λάδι ελιάς και να αποφεύγετε αυτά που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά ζωικής προέλευσης, τα οποία ανεβάζουν τη χοληστερίνη.

o   Μην τρώτε κρέας κάθε μέρα. Βάλτε στη διατροφή σας το ψάρι, που είναι πιο ελαφρύ και εύπεπτο και προσπαθήστε να το εντάξετε στη διατροφή σας τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

o   Τρώτε πιο συχνά όσπρια, κατά προτίμηση βιολογικά, όπως φασόλια, φακές, μπιζέλια και σόγια που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

o   Μην παραμελείτε τα φρούτα. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά άλατα, κυρίως τα βιολογικά, γι΄ αυτό εντάξτε τα σε κάθε σας γεύμα.

o   Να πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα νερό ημερησίως. Το νερό ρυθμίζει την καλή λειτουργία των νεφρών, προσφέρει υγρασία στο δέρμα, βοηθά στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και εμποδίζει την κατακράτηση υγρών.

o   Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες. Να διαβάζετε πάντα τα συστατικά των τροφών που αγοράζετε. Εάν αγοράζετε σόγια, να προτιμάτε αυτή που δεν είναι γενετικά τροποποιημένη.

o   Περιορίστε τη χρήση του αλατιού και της ζάχαρης. Αγοράστε ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο και καθαρό θαλασσινό αλάτι. Θα το αναγνωρίσετε στα ράφια των καταστημάτων υγιεινών τροφών από το χαρακτηριστικό γκρίζο χρώμα.

 

 

 

Διαβάστε ακόμη στην κατηγορία Δίαιτα...

Δίαιτα συνέχεια...

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.
ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ