Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

Φ Φυσική Ομορφιά

Χυμοί υγείας και ομορφιάς

Ενυδατώνουν και καθαρίζουν το δέρμα, βοηθώντας στη διατήρηση της ελαστικότητάς του.

Νερό για ενυδάτωση, βιταμίνες για προστασία από εξωτερικούς παράγοντες, αλκαλικά στοιχεία για αναζωογόνηση. Απλά συστατικά που συντελούν στη διατήρηση της νεότητας της επιδερμίδας και εμπεριέχονται σε φρούτα και λαχανικά. Ενσωματώστε τα στην καθημερινή διατροφή σας και απολαύστε τα ευεργετικά αποτελέσματά τους.


Φυσικοί χυμοί
Ένας τρόπος να μη λείπουν ποτέ από τη διατροφή μας τα φρούτα και τα λαχανικά είναι να τα μετατρέπουμε σε χυμούς. Ετοιμάζονται εύκολα και μας επιτρέπουν να αναμίξουμε περισσότερα υλικά. Το αποτέλεσμα είναι η αποκομιδή όλων των απαραίτητων αλκαλικών στοιχείων και λαχανικών.

Όταν ο φρουτοχυμός προέρχεται από τον αποχυμωτή, λαμβάνουμε μόνο το χυμό. Αυτό ενδείκνυται για όσους έχουν προβλήματα στο στομάχι και δεν μπορούν να αφομοιώσουν τις ίνες. Αντιθέτως, εκείνοι που δεν έχουν τέτοιες δυσκολίες, καλό είναι να λαμβάνουν και τις ίνες, οι οποίες είναι πολύ χρήσιμες για τον οργανισμό. Το ιδανικό είναι να καταναλώνουμε τα φρούτα στο πρωινό γεύμα μας, ή ως δεκατιανό.

Για το κουρασμένο πρόσωπο
Αν το δέρμα σας φαίνεται θαμπό μπορείτε να δοκιμάσετε την εξής θεραπεία: για μια εβδομάδα αντικαταστήστε τρία γεύματα (για παράδειγμα το μεσημεριανό ή το δείπνο Δευτέρας, Τετάρτης και Παρασκευής ) με σαλάτες λαχανικών ή φρούτων και φυσικούς χυμούς. Το δέρμα σας θα φανεί αμέσως πιο λαμπερό. Επίσης, ευεργετικά θα είναι τα αποτελέσματα για τη γραμμή σας.

Όχι μόνο πράσινα

·         Δεν είναι όλα τα λαχανικά πλούσια σε βιταμίνες. Εξαίρεση αποτελούν τα καρότα, πλούσια σε καροτίνη, η οποία ευνοεί την παραγωγή βιταμίνης Α και η ντομάτα, πλούσια σε βιταμίνες Α και C.

·         Όλα τα λαχανικά, όμως, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και ίνες, γεγονός που ευνοεί την ενυδάτωση του δέρματος. Επίσης εμπεριέχουν κάλιο, στοιχείο απαραίτητο για την ισορροπία των υγρών στον οργανισμό.

·         Τα πράσινα λαχανικά περιέχουν φολικό οξύ, το οποίο βοηθά στην καταπολέμηση της αναιμίας και στη μείωση του αισθήματος κόπωσης.

·         Κάποια πράσινα, όπως το σπανάκι, είναι πλούσια σε σίδηρο. Εκτός από την αναιμία και την κόπωση, ευνοούν την οξυγόνωση των κυττάρων με αποτέλεσμα η επιδερμίδα να φαίνεται πιο λαμπερή και ζωντανή.

·         Άλλα λαχανικά, όπως τα ραδίκια έχουν καθαρκτικές ιδιότητες. Αυτά ενδείκνυνται για τη καταπολέμηση της χλωμάδας.

 

Χρωματιστά και φρέσκα

·         Οι κίτρινοι, κόκκινοι και πορτοκαλί καρποί (πορτοκάλια, μήλα, ροδάκινα, βερίκοκα, κεράσια, πεπόνι), μας παρέχουν βιταμίνη Α, η οποία εκτός από την αντιγηραντική δράση της, βοηθά την επιδερμίδα να προστατευθεί από την ηλιακή ακτινοβολία.

·         Αντιθέτως, τα εσπεριδοειδή, οι φράουλες και τα ακτινίδια περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης C, η οποία αυξάνει τα αντισώματα και βοηθά την παραγωγή κολλαγόνου.

·         Όλες αυτές οι βιταμίνες εμποδίζουν τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, ουσίες που παράγονται από τον οργανισμό και άλλους εξωτερικούς παράγοντες, αποτρέποντας έτσι τη διαδικασία γήρανσης.

·         Όλα τα φρούτα είναι πλούσια σε κάλιο, ένα στοιχείο που ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών στον οργανισμό, με αποτέλεσμα να αποφεύγεται η κατακράτηση.

·         Επίσης, οι καρποί εμπεριέχουν μαγνήσιο, συστατικό γνωστό για τις ηρεμιστικές του ιδιότητες. Επί πλέον, συμβάλλει στην ελαστικότητα της επιδερμίδας. Συνεπώς, μειώνονται οι ρυτίδες έκφρασης και αποφεύγεται η δημιουργία νέων.

·         Για όσους έχουν κοκκινίλες και ευερέθιστο δέρμα, ο ανανάς είναι το πλέον κατάλληλο. Περιέχει μεγάλες ποσότητες βρομελίνης, μια ουσία με διουρητικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Όλα τα εποχιακά φρούτα είναι χρήσιμα για την υγεία του οργανισμού και για την ομορφιά του δέρματος. Είναι πλούσια σε νερό, γεγονός που συμβάλλει στην ενυδάτωση του δέρματος. Το μεγαλύτερο μέρος των φρούτων εμπεριέχει ίνες. Αυτές είναι σύμμαχος της καλής λειτουργίας του εντέρου. Επιπλέον, λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά. Βοηθούν στην αποβολή των άχρηστων ουσιών και των τοξινών από τον οργανισμό.

 
Χυμοί ομορφιάς

Σας παραθέτουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να φτιάξετε τους δικούς σας γευστικούς χυμούς. Φυσικά, ο καθένας μπορεί να πειραματιστεί με τις δικές του συνταγές ακολουθώντας τις προσωπικές του προτιμήσεις.

1. Προετοιμάζοντας το δέρμα να δεχθεί τον ήλιο.
Καθαρίστε ένα μήλο και δύο καρότα και τοποθετείστε στον αποχυμωτή. Ιδανικό για να αναζωογονηθεί το άχρωμο δέρμα και να προετοιμαστεί για την ηλιακή ακτινοβολία.

2. Αποτοξίνωση
Τοποθετήστε στον αποχυμωτή σας 6-7 φύλλα ραδικιού και μία ντομάτα και πιείτε το πρωί με άδειο στομάχι. Πολύ αποτελεσματικό για τον βαθύ καθαρισμό του δέρματος.

3. Αντιγήρανση
Για τη μείωση των ελεύθερων ριζών, κυρίων υπεύθυνων για τη γήρανση της επιδερμίδας, χτυπήστε στο μίξερ δύο ακτινίδια και 2-3 δαμάσκηνα με τη φλούδα.

4. Για το κουρασμένο πρόσωπο
Για να τονώσετε το κουρασμένο δέρμα ενδείκνυται ο χυμός μιας μπανάνας με 5-6 φράουλες.

5. Για σωματική ευεξία & ζωντάνια
Τοποθετήστε στον αποχυμωτή σας μία παπάγια και μερικές φράουλες. Ο χυμός αυτός βοηθά πολύ τη σωστή λειτουργία του εντέρου.

6. Αποτοξίνωση
Για αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό πιείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα, κυρίως τις βραδινές ώρες, το χυμό από σέλινο, 5 φύλλα μαρούλι, μάραθο, βασιλικό και κάρδαμο.

 

Διαβάστε ακόμη στην κατηγορία Φυσική Ομορφιά...

Φυσική Ομορφιά συνέχεια...