Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ. ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ!

Πολλοί από εμάς κάνουμε τα παρακάτω λάθη μετά από την προπόνηση στο γυμναστήριο, που συχνά προκαλούν προβλήματα ή καθιστούν την προπόνηση εντελώς ανούσια. 

Ποια είναι;

-Το στρέτσινγκ είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της γυμναστικής. Όμως πολλοί το παρακάμπτουν!

-Αν και το σώμα είναι καταπονημένο μετά από τη σωματική άσκηση και νιώθουμε εξάντληση, πρέπει να αποφύγουμε τον ύπνο. Διότι ο ύπνος δεν επιτρέπει στο σώμα και τους μυς να χαλαρώσουν.

-Η κατανάλωση ροφημάτων με πολλή ζάχαρη είναι ένα τραγικό λάθος. Η ζάχαρη δεν ενυδατώνει τον οργανισμό, παρά μόνο προκαλεί περισσότερη δίψα. Το κατάλληλο ρόφημα είναι μόνο το νερό.

-Το να σκουπίζουμε το πρόσωπό μας με μια πετσέτα που φέρει τόσα μικρόβια από το υπόλοιπο σώμα και τα μηχανήματα, είναι κακή επιλογή.

 

-Μετά την προπόνηση πρέπει να τρώμε κάτι ελαφρύ, για να βοηθήσουμε τους μυς να επανέλθουν. Το ιδανικό είναι ένας συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών, όπως λίγους ξηρούς καρπούς.

Read more...

Μηπως το κανετε κι εσεις στα μαλλια σας αυτο;

 

Πολλές φορές κάνουμε οι ίδιοι κακό στα μαλλιά μας με τις καθημερινές μας συνήθειες. Για μαλλιά υγιή προσπαθήστε να τις αποφεύγετε..

-Μην ‘‘παίζετε’’ συνέχεια με τα μαλλιά σας, τυλίγοντας αδιάκοπα τούφες στα δάχτυλά σας! Αυτό μπορεί να προκαλέσει σπάσιμο της τρίχας, ακόμα και απώλειά της.

-Μήπως το παρακάνετε με τη χρήση των συμβατικών προϊόντων styling;
- Δεν χρειάζεται να τα ‘‘κολλάτε’’ με πολλή λακ ή τζελ. Αυτό που ουσιαστικά θέλετε είναι ένα ελεύθερο κράτημα και καλύτερα να επιλέξετε προϊόντα που σταθεροποιούν το χτένισμά σας χωρίς να το ‘‘εγκλωβίζουν’’.

-Δείξτε προσοχή αν ισιώνετε τα μαλλιά σας αρκετά συχνά, γιατί η υπερβολή μπορεί να καταστρέψει και να κάψει την τρίχα. Προτείνουμε να τα στεγνώσετε για λίγα λεπτά και ύστερα να τα ισιώσετε, διότι η θερμότητα τα βλάπτει περισσότερο, όταν είναι βρεγμένα. Επιμείνετε περισσότερο στις άκρες και προμηθευτείτε ανάλογα προϊόντα που ευνοούν το ίσιωμα και προστατεύουν από τη θερμότητα.
- Μην ξεχνάτε να καθαρίζετε τακτικά τη βούρτσα μαλλιών. Απομακρύνετε τις τρίχες και πλύντε την με σαπούνι για να αφαιρέσετε υπολείμματα προϊόντων και άλλα λιπαρά στοιχεία που μπορούν να προκαλέσουν ακόμα και μόλυνση.

Read more...

3 σταδια για τον τελειο λαιμο!

 

Συμβουλές ομορφιάς για ένα τέλειο ντεκολτέ  

Η περιοχή του λαιμού και του ντεκολτέ μπορεί να μην αποτελεί συχνά σημείο μακιγιάζ, όμως πάνω της κατακάθονται ίχνη σκόνης και νέφους, οπότε ο καθαρισμός δεν θα πρέπει να ξεκινάει από το μέτωπο και να σταματάει στο πηγούνι, αλλά να επεκτείνεται και παρακάτω. Ανακαλύψτε λοιπόν τα βασικά στάδια που θα πρέπει να περιλαμβάνει η καθημερινή περιποίηση αυτής της ευαίσθητης περιοχής.

-Πρώτο στάδιο: καθαρισμός. Κάθε φορά που ξεβάφεστε, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για το λαιμό και το ντεκολτέ τα ίδια προϊόντα που χρησιμοποιείτε και για το πρόσωπο: γαλάκτωμα και τονωτική λοσιόν. Ξεπλυθείτε καλά με χλιαρό νερό και, αν νιώσετε ότι το δέρμα τραβάει, τότε περάστε αμέσως ένα πιο ντελικάτο προϊόν καθαρισμού, κατά προτίμηση κάποιο που θα σας συστήσει ο φαρμακοποιός ή ο δερματολόγος σας.

-Δεύτερο στάδιο: ενυδάτωση. Γι’ αυτήν την περιοχή, είναι καλύτερα να χρησιμοποιείτε προϊόντα εμπλουτισμένα με αντιοξειδωτικά, θρεπτικά, συσφιχτικά και αντιρυτιδικά συστατικά, αλλά και ενισχυμένα με φίλτρα κατά των υπεριωδών ακτινών.

-Τρίτο στάδιο: σύσφιγξη. Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την κρέμα προσώπου στην περιοχή του λαιμού και του ντεκολτέ, για να την κάνετε να διεισδύσει στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας και παράλληλα να διεγείρετε την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή, πραγματοποιήστε ένα εύκολο, αλλά πολύ αποτελεσματικό αυτομασάζ. Ακουμπήστε την παλάμη του ενός χεριού σας πάνω στη βάση του ντεκολτέ και ανεβείτε μέχρι το πηγούνι ασκώντας ελαφριές ρυθμικές πιέσεις, που να αγκαλιάζουν τον λαιμό. Έπειτα, περάστε στην πίσω πλευρά. Ξεκινήστε από τη βάση του αυχένα και, με απαλά χτυπηματάκια, κατεβείτε αργά προς τους ώμους, μέχρι όπου μπορείτε να φτάσετε.

 

-Τέταρτο στάδιο: τόνωση. Σκύψτε το πηγούνι σας μπροστά και στη συνέχεια τεντώστε προς τα πάνω τον αυχένα σας, σαν να προσπαθείτε να ψηλώσετε. Επαναλάβετε αυτήν την άσκηση 10 φορές τη μέρα για να τονώσετε τους μυς της περιοχής. Επιπλέον, μία φορά τη βδομάδα, πραγματοποιείτε μία ελαφριά θεραπεία απολέπισης, για να διεγείρετε την κυτταρική ανανέωση. Και τέλος, θυμηθείτε να χρησιμοποιείτε συστηματικά αντιρυτιδικά προϊόντα που να συσφίγγουν και να αναδομούν την επιδερμίδα.

Read more...

Ποιο αιθεριο ελαιο κανει για μενα;

Jojoba

Για το «πόδι της χήνας»

Το περίγραμμα των ματιών είναι το πρώτο σημείο του σώματος όπου είναι εμφανή τα σημάδια του χρόνου, γιατί εδώ το δέρμα είναι λεπτό και ευαίσθητο. «Το γιατρικό ονομάζεται έλαιο Jojoba, πλούσιο σε αντιοξειδωτικές τοκοφερόλες. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο προϊόν γιατί, στην πραγματικότητα, είναι υγρό κερί. Δεν περιέχει γλυκερίνη κι έτσι απορροφάται εύκολα».

Για αντιρυτιδική δράση, απλώστε το κάθε βράδυ γύρω από τα μάτια κάνοντας ελαφρό μασάζ.

 

Αν τα χείλη σας είναι σκασμένα, χρησιμοποιείστε το αντί για βούτυρο-κακάο. Είναι άοσμο και άγευστο.

Ελιά

Για τα αδύναμα μαλλιά

Αν τα μαλλιά σας είναι ξηρά και αδύναμα, ανοίξτε το ντουλάπι της κουζίνας. Το ελαιόλαδο είναι ό,τι πρέπει σ’ αυτές τις περιπτώσεις. Έχει μαλακτικές ιδιότητες και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες, που θρέφουν και προστατεύουν τα μαλλιά.

Για μια επανορθωτική μάσκα, απλώστε λίγο χλιαρό ελαιόλαδο στα μαλλιά, κάνοντας μασάζ κυρίως στις άκρες. Τυλίξτε το κεφάλι σας σε μια πετσέτα και αφήστε το να δράσει για μια ώρα.

 

Χρησιμοποιήστε το ελαιόλαδο και για το δέρμα. Ανακατέψτε δύο κουταλιές λάδι με ένα κουταλάκι ψιλό αλάτι και χρησιμοποιήστε αυτό το μίγμα για απολέπιση σώματος. 

 

Αμύγδαλα

Για το αφυδατωμένο σώμα

Για να επαναφέρετε την απαλότητα σε ένα αφυδατωμένο δέρμα, αρκεί να απλώσετε λίγο έλαιο αμυγδάλου σε υγρό δέρμα».

Αν κάνετε δίαιτα και φοβόσαστε τη δημιουργία ραγάδων, φροντίστε την ελαστικότητά του δέρματός σας χρησιμοποιώντας έλαιο αμυγδάλου καθημερινά στις πιο επικίνδυνες περιοχές, όπως το εσωτερικό των μηρών και τα μπράτσα.

 

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, προετοιμάστε το δέρμα με μια υγρή κομπρέσα, ακουμπώντας στην περιοχή μια πετσέτα που έχετε προηγουμένως βυθίσει σε κρύο νερό και την έχετε στύψει.

Read more...

Γιατι εχουμε ψαλιδα στις ακρες των μαλλιων;

 

Η ψαλίδα δημιουργείται στις άκρες των εύθραυστων μαλλιών, γιατί μειώνεται το πάχος της κερατίνης η οποία καλύπτει και προστατεύει το στέλεχος της τρίχας. Άλλα θύματα της ψαλίδας είναι τα ξηρά μαλλιά (που είναι λιγότερο ελαστικά από τα κανονικά) αλλά και τα μακριά μαλλιά, τα οποία αποδυναμώνονται καθώς μακραίνουν.

 

Οι μάσκες με ειδικά έλαια και η χρήση στοχευμένων σαμπουάν μπορεί να προλάβουν την εμφάνιση του προβλήματος. Επίσης, συστήνεται ο περιορισμός των βαφών και της περμανάντ, αφού αποδυναμώνουν περαιτέρω την τρίχα.

Read more...

Ποσο πρεπει να γυμναζομαι;

 

Πόσες φορές και για πόση ώρα πρέπει να γυμναζόμαστε;

 

  • Για να εγκλιματιστείτε: εάν βάζετε πρώτη φορά τη γυμναστική στη ζωή σας, περιορίστε το συνολικό χρόνο άσκησης-συμπεριλαμβανομένων της προθέρμανσης και των διατάσεων- στα 35 λεπτά. Η ένταση και η διάρκεια της άσκηση θα πρέπει να αυξάνονται προοδευτικά.

  • Για να συνηθίσετε σταδιακά: κάθε πρόγραμμα πρέπει να αρχίζει με πέντε έως δέκα λεπτά προθέρμανσης και να τελειώνει με ένα τρίλεπτο ή πεντάλεπτο χαλάρωσης με διατάσεις για τους αστραγάλους, τους αχίλλειους τένοντες, τους τετρακέφαλους, το στήθος, τους ώμους και τη μέση.

  • Για να βελτιώσετε την αντοχή σας: δύο φορές την εβδομάδα, οκτώ με δώδεκα ασκήσεις που «στοχεύουν» στους σημαντικούς μυς των άνω και κάτω άκρων είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την αντοχή σας.

  • Για να βελτιώσετε την ευλυγισία σας: Τεντώνετε τις μείζονες μυϊκές ομάδες τέσσερις φορές την εβδομάδα. Φροντίστε η κάθε διάταση να διαρκεί 30 δευτερόλεπτα.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr