Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Kick boxing, μια τελεια αεροβικη ασκηση

Μπορεί όποιος το ακούει αυτό να έχει τις αμφιβολίες του , παρόλα αυτά φίλες και φίλοι το kick boxing δεν είναι μόνο μια πολεμική τέχνη, αλλά και μια τέλεια αεροβική άσκηση. Αν θα κάνεις μερικά μαθήματα θα καταλάβεις από το πρώτο κιόλας μήνα την αλλαγή που θα συντελεστεί στο  σώμα σου.

Τι είναι όμως ακριβώς το kick boxing;

Το kick boxing είναι μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες, ακόμα και σε παιδιά. Το kick boxing έχει εξελιχθεί σε ένα άθλημα συναγωνισμού, αλλά και ως μηχανισμός προπόνησης και αυτοάμυνας. Κατάγεται φυσικά  απ την ταϊλανδέζικη πυγμαχία και υπάρχουν διάφορες σχολές ανά την υφήλιο με τον δικό τους χαρακτηριστικό στυλ. H ιδιαίτερη μορφή της άσκησης, μπορεί να ωφελήσει την υγεία και την ποιότητα ζωής διότι, γυμνάζει ουσιαστικά ολόκληρο το σώμα κινητοποιώντας πολλές αρθρώσεις και μεγάλες μυϊκές ομάδες

Ποια είναι τα οφέλη του kick boxing;

1.Άμεση απώλεια βάρους

Το kick boxing καίει θερμίδες, τονώνει και χτίζει τους μυς και έτσι μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους. Ανάλογα με τον τύπο και την ένταση της άσκησης, ποικίλλει και ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνονται. Σύμφωνα με έρευνες, με το kick boxing μπορούμε να κάψουμε 350 με 450 θερμίδες σε μια ώρα, ή ακόμη περισσότερες αν συνδυάσουμε κινήσεις του πάνω και κάτω μέρους του σώματος.

2.Είναι Αντιστρεσογόνο

Το kick boxing μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μια τεχνική χαλάρωσης, καθώς απελευθερώνει την ορμόνη ενδορφίνη, την ορμόνη που μας κάνει να αισθανόμαστε καλά, ανακουφίζει από τον πόνο και βοηθά στη μείωση της κατάθλιψης.

3.Γραμώνει το σώμα

                Μπορεί να σας βοηθήσει να «χτίσετε» τους μυς του κορμού σας, αυτούς που βρίσκονται στην κοιλιά και χαμηλά στην πλάτη. Οι μύες του κορμού ανταποκρίνονται καλύτερα στις ασκήσεις που απαιτούν ελάχιστο φορτίο και παρατεταμένη ένταση. Στο kick boxing, οι μύες του κορμού εργάζονται συνεχώς. Έτσι θα μπορέσετε να αποκτήσετε αυτούς τους σέξι κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσασταν.

4.Ασκεί ολοκληρωμένα το σώμα

Το ιδανικό είναι να κάνετε προπόνηση για ολόκληρο το σώμα, με αεροβικές ασκήσεις σε συνδυασμό με ασκήσεις αντοχής. Το kick boxing τα προσφέρει όλα. Κανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται κατά την εκτέλεση αυτής της άσκησης.

5.Θωρακίζει την καρδιά και δυναμώνει την αντοχή σας

Το Cardio kickboxing, ωφελεί και την καρδιά. Οι κινήσεις που περιλαμβάνει, βοηθούν την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο γρήγορα και έτσι την ενισχύουν, ενώ η αντοχή σας θα αρχίσει να αυξάνεται. Σε μακροπρόθεσμη βάση, βοηθά επίσης στον έλεγχο της πίεσης του αίματος.

6.Είναι μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία αυτοάμυνας

Το kick boxing είναι ένα μαχητικό άθλημα το οποίο σου διδάσκει πώς να αμύνεσαι. Οι γροθιές και οι κλωτσιές θα πρέπει να γίνονται με σωστή τεχνική. Σιγά σιγά αποκτάς την γνώση , που μπορεί να σου χρειαστεί  όταν αντιμετωπίσεις κάποιον κίνδυνο.

Read more...

Ο υπνος βοηθα να χασουμε τα περιττα κιλα

Μία ώρα επιπλέον βραδινού ύπνου μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, σύμφωνα με αμερικάνικη μελέτη που δημοσιεύτηκες στο επιστημονικό έντυπο Sleep. Ερευνητική ομάδα του Εθνικού Ινστιτούτου Ψυχική Υγείας υποστηρίζει ότι αυτά οφείλεται στη λεπτίνη, μια χημική ουσία που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου, η οποία ελέγχει τα ποσοστά λίπους του σώματος. Η έλλειψη ύπνου λοιπόν, ίσως επηρεάζει τις ορμόνες που ευθύνονται για «κάψιμο» των θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

 

Στα πλαίσια της έρευνας, οι επιστήμονες ΈΘΕΣΑΝ ΥΠΌ ΙΑΤΡΙΚΉ ΠΑΡΑΚΟΛΟΎΘΗΣΗ ΣΧΕΔΌΝ 5.000 ενήλικες, ηλικίας από 27 έως 40 ετών για περίοδο 13 ετών. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, ο μέσος όρος ύπνου έπεσε από 7,7 ώρες σε 7,3 ώρες για τις γυναίκες και από 7,1 ώρες σε 6,9 ώρες για τους άντρες. Κατά τη διάρκεια των 13 ετών οι συμμετέχοντες αύξησαν το βάρος τους κατά 2.500 γραμμάρια. Εκείνοι οι οποίοι πήραν το περισσότερο βάρος κοιμόντουσαν λιγότερο από έξι ώρες,

Read more...

Γυμναστηριο; Μην το αναβαλλεις για αυριο!!!

Ποια είναι η δική σας δικαιολογία; Δεν έχετε χρόνο; Είστε πολύ πιεσμένοι από τη δουλεία; Δεν σας αρέσει το γυμναστήριο; Δεν έχετε τα αποτελέσματα που θέλατε; Το πρόγραμμα είναι εξοντωτικό; Όποια δικαιολογία κι αν επικαλείστε, υπάρχει πάντα ο χρόνος και ο τρόπος να εντάξετε τη γυμναστική στον τρόπο ζωής σας. Αρκεί να πάρετε απόφαση, να μην αναιρέσετε και να συνειδητοποιήσετε ότι ένα καλλίγραμμο σώμα θέλει θυσίες. Μην αναβάλλετε για αύριο, λοιπό, αυτό που μπορείτε να κάντε σήμερα. Ο Σεπτέμβρης είναι ιδανικός μήνας για να ξεκινήσετε γυμναστήριο, κηρύσσοντας πόλεμο κατά της παχυσαρκίας, αλλά και της… αναβλητικότητας!

 

Read more...

Αποτοξινωθειτε από τις καταχρησεις του καλοκαιριου

Σεπτέμβρης: μήνας επιστροφής στο σπίτι, μετά την ανεμελιά και τη χαλάρωση του καλοκαιριού. Και τώρα επιστρέφοντας στη δουλεία και στους γνώριμους καθημερινούς μας ρυθμούς, χρειάζεται να ξαναβρούμε την φόρμα μας για να αντιμετωπίσουμε με υγεία και με θετική ενέργεια το χειμώνα που έρχεται.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr