Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Ποσο πρεπει να γυμναζομαι;

 

Πόσες φορές και για πόση ώρα πρέπει να γυμναζόμαστε;

 

  • Για να εγκλιματιστείτε: εάν βάζετε πρώτη φορά τη γυμναστική στη ζωή σας, περιορίστε το συνολικό χρόνο άσκησης-συμπεριλαμβανομένων της προθέρμανσης και των διατάσεων- στα 35 λεπτά. Η ένταση και η διάρκεια της άσκηση θα πρέπει να αυξάνονται προοδευτικά.

  • Για να συνηθίσετε σταδιακά: κάθε πρόγραμμα πρέπει να αρχίζει με πέντε έως δέκα λεπτά προθέρμανσης και να τελειώνει με ένα τρίλεπτο ή πεντάλεπτο χαλάρωσης με διατάσεις για τους αστραγάλους, τους αχίλλειους τένοντες, τους τετρακέφαλους, το στήθος, τους ώμους και τη μέση.

  • Για να βελτιώσετε την αντοχή σας: δύο φορές την εβδομάδα, οκτώ με δώδεκα ασκήσεις που «στοχεύουν» στους σημαντικούς μυς των άνω και κάτω άκρων είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την αντοχή σας.

  • Για να βελτιώσετε την ευλυγισία σας: Τεντώνετε τις μείζονες μυϊκές ομάδες τέσσερις φορές την εβδομάδα. Φροντίστε η κάθε διάταση να διαρκεί 30 δευτερόλεπτα.

  • Rate this item
    (0 votes)
back to top

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr