Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Οι 3 τροφες που αυξανουν το αγχος στις γυναικες.

Καφές

Η υπερβολική δόση καφεϊνης σε κρατάει ενεργή όλη μέρα, καμιά φορά και όλη νύχτα, μόνο που έχει τα αρνητικά της: Προκαλεί ταχυκαρδία, τρέμουλο και αϋπνίες.

Ζάχαρη

Το κακό είναι ότι οι τροφές που περιέχουν ζάχαρη κάνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα να ανεβοκατεβαίνουν. Αυτό σημαίνει ότι τη μία στιγμή είσαι ανεβασμένη και την άλλη το άγχος κτυπάει κόκκινο. Πρέπει να γνωρίζεις ότι η άσπρη ζάχαρη, τα ζυμαρικά, το λευκό ψωμί έχουν ζάχαρη, και ας μην έχουν τη μορφή γλυκού πάντα. Δεν έχει μόνο το προφιτερόλ  ζάχαρη ή τα τσίζ κέικ.

Read more...

Τι πρεπει να γνωριζετε πριν παρετε χαπια για τη στυτικη δυσλειτουργια

Τα χάπια αυτά σήμερα μπορεί κανείς να τα πάρει και χωρίς συνταγή γιατρού, ενώ πολλοί τα προμηθεύονται από το Ιντερνέτ. Τα χάπια δεν παύει να  είναι φάρμακα, που σημαίνει πως έχουν ενέργειες και παρενέργειες. Η ασφάλεια τους κρύβεται σε λεπτομέρειες που μόνο ο γιατρός σας μπορεί να γνωρίζει γι’ αυτό και θα πρέπει πάντα να τον συμβουλεύεστε πριν τα πάρετε.

Τα περισσότερα χάπια κατά της στυτικής δυσλειτουργίας ανήκουν στην κατηγορία των αναστολέων της φωσφοδιεστεράσης τύπου 5. Το πρώτο φάρμακο που κυκλοφόρησε ήταν η ενέσιμη προσταγλαδίνη Ε1, αλλά η πραγματική επανάσταση έγινε το 1998 με την κυκλοφορία της σιλδεναφίλης σε μορφή χαπιού από το στόμα. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2003, κυκλοφόρησαν άλλες δύο ουσίες με την ίδια ένδειξη, η ταδαλαφίλη και η βαρδεναφίλη. Τα φάρμακα αυτά αποδεδειγμένα βοηθούν στην αντιμετώπιση της στυτικής δυσλειτουργίας και χορηγούνται μόνο με ιατρική συνταγή.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι τα σκευάσματα αυτά δεν έχουν αφροδισιακή δράση, δεν αυξάνουν την ερωτική επιθυμία, αλλά επιδρούν στα αγγεία του πέους προκαλώντας αγγειοδιαστολή με αποτέλεσμα αυξημένη ροή αίματος στην περιοχή και σκληρότητα και διάρκεια στύσης.

Read more...

Πως θα σταματησουμε την παιδικη παχυσαρκια

Για όλους τους γονείς, να προλάβουν τη παιδική παχυσαρκία είναι πολύ σημαντικό ζήτημα. Όπως γνωρίζουμε όλοι, η παχυσαρκία είναι παράγοντας πολλών κινδύνων για την υγεία και όχι μόνο τη σωματική αλλά και την ψυχική. Τα παιδιά που πάσχουν από παχυσαρκία έχουν χαμηλότερη αυτοπεποίθηση, γίνονται στόχοι bulling  από τους συνομηλίκους τους και αντιμετωπίζουν αυξημένο άγχος.

Πώς μπορούμε, να προλάβουμε την παιδική παχυσαρκία;

1.Προγραμματίστε τακτικές εξετάσεις

Προγραμματίστε τακτικά check-upsγια το παιδί σας, σε συνεννόηση με τον παιδίατρό σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε και να ενημερώνεστε από τον ειδικό σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάπτυξη και την υγεία του παιδιού σας, για να είστε σίγουροι πως όλα κυλούν ομαλά.

2. Φροντίστε το παιδί σας να αναπαύεται

Τα παιδιά που κοιμούνται λιγότερες ώρες από το προτεινόμενο, αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο παχυσαρκίας, μας ενημερώνουν πολλές μελέτες.

3.Βοηθήστε το παιδί να αποκτήσει καλές συνήθειες

Η σωστή, ισορροπημένη διατροφή είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι για την ανάπτυξη και την καλή υγεία του παιδιού σας. Δώστε στο παιδί σας αρκετά φρούτα και λαχανικά, όπως και δημητριακά ολικής άλεσης, πηγές άλιπης πρωτεΐνης και γαλακτοκομικά με χαμηλά ή 0% λιπαρά.

4.Σωματική δραστηριότητα

Ενθαρρύνετε το παιδί σας να είναι δραστήριο, για τουλάχιστον μία ώρα κάθε μέρα. Μπορείτε να επιλέξετε δραστηριότητες στις οποίες θα συμμετέχει ολόκληρη η οικογένεια, ώστε να του δώσετε ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο.

5.Ελαττώστε τις ώρες στην οθόνη

Ο χρόνος που περνάει το παιδί σας μπροστά από την τηλεόραση ή τον υπολογιστή δεν πρέπει να ξεπερνά τις δύο ώρες κάθε μέρα.

6.Το φαγητό δεν είναι μέσο για να κάνει το παιδί σας πράγματα.

Πολλοί γονείς κάνουν το λάθος να υπόσχονται στο παιδί τους νόστιμα  σνακ γεμάτα λιπαρά ως αντάλλαγμα για να κάνουν τις δουλειές τους ή να διαβάσουν. Αυτό είναι τεράστιο λάθος. Και, φυσικά, ποτέ δεν πρέπει να στερείτε από το παιδί σας φαγητό σαν τιμωρία.

Read more...

Γιατι καποιες φορες νιωθετε οτι “πεφτετε απο ψηλα στον ύπνο σας;

Πολλές φορές, όταν σας παίρνει ο ύπνος, το σώμα σας κάνει ορισμένες συσπάσεις. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον καθένα, καθώς τον παίρνει ο ύπνος. Αυτές οι ακούσιες μυϊκές συσπάσεις είναι πραγματικά πολύ κοινές και αβλαβείς. Είναι γνωστές ως “υπναγωγικοί σπασμοί”. Είναι, δηλαδή, σπασμοί, που μπορεί να σας κάνουν να νιώσετε σαν να “πέφτετε από ψηλά”, ή σαν να σας ξυπνούν ξαφνικά μέσα σε κατάσταση σοκ.

Ο ύπνος εξακολουθεί να είναι ένα θέμα με άγνωστες πτυχές για την επιστήμη, η οποία ακόμα τον μελετάει. Οι περισσότεροι ειδικοί εικάζουν ότι αυτά τα “τινάγματα” του σώματος είναι αποτέλεσμα της χαλάρωσης του νευρικού σας συστήματος, καθώς το σώμα μπαίνει σε κατάσταση “αναστολής λειτουργίας”. Είναι επίσης πιθανό ότι οι νευρώνες αντιδρούν “λανθασμένα”, επειδή ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται εξίσου λανθασμένα την χαλάρωση των μυών, ως πραγματική πτώση. Ο υπναγωγικός σπασμός συμβαίνει πιο συχνά, όταν έχετε αυξημένο στρες, ή αν σας λείπει ύπνος γενικά, ή αν είχατε ασκηθείτε λίγο πριν πέσετε για ύπνος, ή αν έχετε αυξημένα επίπεδα καφεΐνης ακόμα στον οργανισμό σας, όταν ξαπλώνετε για να κοιμηθείτε.

Read more...

Γιατι όσοι έχουν σκυλι ζουν περισσοτερο

Σύμφωνα με μια νέα σουηδική επιστημονική μελέτη μικρότερη πιθανότητα να πεθάνουν πρόωρα από καρδιαγγειακό ή άλλο αίτιο έχουν οι ιδιοκτήτες σκύλων. Οι ερευνητές του Τμήματος Ιατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Ουψάλα, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή επιδημιολογίας Τόβε Φαλ, ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 3,4 εκατομμύρια ανθρώπους ηλικίας 40 έως 80 ετών, για χρονικό διάστημα έως 12 ετών. Διαπιστώθηκε ότι όσοι είχαν ένα σκύλο στο σπίτι τους (το 13% του συνόλου), είχαν κατά μέσο όρο 33% μικρότερο κίνδυνο θανάτου και 11% μικρότερο κίνδυνο θανάτου ειδικότερα από καρδιαγγειακά αίτια, σε σχέση με όσους δεν είχαν σκύλο.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι «η ιδιοκτησία σκύλου φαίνεται να αποτελεί ιδιαίτερα προστατευτικό παράγοντα για όσους ανθρώπους ζουν μόνοι τους. Ίσως ο σκύλος λειτουργεί ως μέλος της οικογένειας σε τέτοια νοικοκυριά.

Read more...

Αντεχει στο χρονο η σεξουαλικη ζωη;

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη το 74% των ανδρών και το 70% των γυναικών δηλώνουν ότι έχουν καλύτερη σεξουαλική ζωή τώρα που έχουν περάσει την ηλικία των 60, σε σύγκριση με αυτή που είχαν στα 40 τους. Πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι στη μελέτη συμμετείχαν μόνο άτομα τα οποία είχαν ακόμα ενεργή σεξουαλική ζωή. Το σημαντικό εύρημα της μελέτης είναι, σύμφωνα με τους ερευνητές, η διαπίστωση ότι καθώς τα άτομα μεγαλώνουν σε ηλικία, τείνουν να είναι πιο ικανοποιημένα και χαρούμενα με τη σεξουαλική τους ζωή και όχι μόνο.

Εκτιμάται ότι το μέσο ζευγάρι στις ΗΠΑ κάνει σεξ 66 φορές το χρόνο, αλλά ο αριθμός των φορών πέφτει στις 52 στα ζευγάρια που διανύουν τη δεκαετία των 50. Οι ερευνητές υποθέτουν ότι οι νέοι άνθρωποι επικεντρώνουν τη σχέση τους στο σεξ, ενώ οι μεγαλύτεροι στην αισθαντικότητα. Το αποτέλεσμα είναι τα μεγαλύτερης ηλικίας ζευγάρια να έχουν πιο ικανοποιητικές, ρομαντικές σχέσεις, σε σύγκριση με τα νεότερα.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr