Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Πως μπορουμε να αποκτησουμε σουπερ μνημη.

Και όμως γίνεται εάν χρησιμοποιήσει μια τεχνική εκπαίδευσης. Αυτή η τεχνική είναι να συνδέει αυτά που θέλει κανείς να απομνημονεύσει ,με συγκεκριμένες θέσεις σε ένα μέρος. Δηλαδή Οι άνθρωποι φαντάζονται ότι τριγυρνάνε μέσα σε αυτό το μέρος και ότι βλέπουν (π.χ. ένα έπιπλο), αντιστοιχεί σε μια λέξη που απομνημονεύουν. Με αυτόν τον τρόπο σχεδόν ο καθένας μπορεί να αποκτήσει σούπερ-μνήμη και να είναι σε θέση να απομνημονεύει πολύ περισσότερα πράγματα και για πολύ καιρό, αρκεί να εκπαιδευθεί κατάλληλα. Μια νέα έρευνα  επιβεβαιώνει αυτό το γεγονός. Έπειτα από 40 μέρες καθημερινής 40λεπτης εκπαίδευσης, με τη χρήση μιας τεχνικής βελτίωσης της μνήμης, αποδείχθηκε ότι ένας άνθρωπος με μέσες ικανότητες απομνημόνευσης μπορεί να υπερδιπλασιάσει τη μνήμη του. Οι ερευνητές πειραματίσθηκαν με 51 εθελοντές. Μετά από ένα τετράμηνο εκμάθησης δύο μνημονικών τεχνικών, οι συμμετέχοντες μπορούσαν πλέον -από έναν κατάλογο με 72 λέξεις- να θυμούνται κατά μέσο όρο τις 62, από μόνο 26 στην αρχή της μελέτης.

Ύστερα από ένα άλλο τετράμηνο, αφότου είχε λήξει πλέον η μνημονική εκπαίδευση, η ικανότητα ανάκλησης των λέξεων στη μνήμη των συμμετεχόντων παρέμενε υψηλή. Θυμούνταν κατά μέσο όρο σχεδόν 50 λέξεις, δηλαδή η βελτίωση της μνήμης τους δεν ήταν παροδική.  Η απεικόνιση του εγκεφάλου των συμμετεχόντων με λειτουργική μαγνητική τομογραφία (fMRI) πριν και μετά την εκμάθηση έδειξε ότι η μνημονική «προπόνηση» είχε αλλάξει τις εγκεφαλικές λειτουργίες τους (κυρίως τις συνδέσεις μεταξύ των νευρώνων), οι οποίες εμφάνιζαν πλέον μεγαλύτερη ομοιότητα με τους εγκεφάλους των παγκόσμιων πρωταθλητών μνήμης. Οι άνθρωποι αυτοί, που συμμετέχουν στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Μνήμης, μπορούν να απομνημονεύσουν περίπου 500 αριθμούς ή 100 λέξεις μέσα σε πέντε λεπτά. Η συγκριτική εξέταση του εγκεφάλου 23 πρωταθλητών μνήμης και 23 ατόμων με μέση μνήμη αρχικά έδειξε αισθητές διαφορές στις συνδέσεις του εγκεφάλου τους.

Όταν όμως η δεύτερη ομάδα είχε πια εκπαιδευθεί επί ένα τετράμηνο, η νέα συγκριτική εξέταση του εγκεφάλου έδειξε πλέον πολύ μεγαλύτερες ομοιότητες. Χάρη στη νευρωνική πλαστικότητά του, ο εγκέφαλος ενός ανθρώπου με μέση μνήμη είχε προσαρμοσθεί και εμφάνιζε ομοιότητες με ενός πρωταθλητή μνήμης.

Read more...

Αυτες ειναι οι συνηθειες που κιτρινιζουν τα δοντια μας

Μπορεί το κάπνισμα και ο καφές να είναι οι γνωστές σε όλους μας αιτίες που προκαλούν το κιτρίνισμα στα δόντια, ωστόσο υπάρχουν κι άλλα πράγματα που κάνουμε κάθε μέρα  και το επηρεάζουν.

Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα σ’ αυτές τις συνήθειες συμπεριλαμβάνεται η υπερβολική χρήση του στοματικού διαλύματος, η υπερβολική κατανάλωση εσπεριδοειδών φρούτων και το γεγονός ότι βουρτσίζεις πολύ έντονα τα δόντια σου.

Και οι τρεις αυτές συνήθειες επηρεάζουν πραγματικά το σμάλτο των δοντιών, σύμφωνα με τον Harold Katz, DDS, ιδρυτή της κλινικής Breathing California. Ο ίδιος αναφέρει ότι: «Αυτό που είναι απογοητευτικό, είναι ότι πολλά στοματικά διαλύματα του εμπορίου είναι πολύ όξινα και, όταν χρησιμοποιούνται με μεγάλη συχνότητα μπορεί να καταστρέψουν τον σμάλτο των δοντιών».

Το ίδιο ισχύει και για τα όξινα φρούτα και ροφήματα όπως τα πορτοκάλια, λεμόνια, ντομάτες, ανανά, ξίδι, ανθρακούχα αναψυκτικά, αλλά και μερικές σάλτσες σαλάτας με βάση το ξύδι.

Read more...

Πως μπορουμε να προβλεψουμε εναν πονοκεφαλο

Είναι ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα που μπορούν να σου τύχουν οποιαδήποτε στιγμή και να σε βγάλουν εκτός «μάχης».  Ένας πονοκέφαλος μπορεί να σημαίνει κάτι πολύ κακό αλλά μπορεί να είναι κι εντελώς ακίνδυνος. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Headache, το έντονο στρες μπορεί να λειτουργήσει ως προπομπός ενός πονοκεφάλου.

Στην έρευνα συμμετείχαν 95 άνθρωποι, οι οποίοι αναγκάστηκαν να κρατούν ημερολόγιο για τον κάθε πονοκέφαλο που είχαν, σε μία περίοδο 4.195 ημερών. Οι συμμετέχοντες είχαν δηλώσει μέτρια ή και χαμηλά επίπεδα στρες κατά τη διάρκεια της περιόδου, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι ανέφεραν πιο συχνά ότι είχαν στρες τις μέρες που προηγούνταν του πονοκεφάλου.

Read more...

Φυσικο botox με ένα σπιτικο υλικο

Το υλικό αυτό είναι ο πάγος και η θεραπεία ονομάζεται κρυοθεραπεία. Δηλαδή είναι μέθοδος χαλάρωσης των μυών του προσώπου αλλά και ολόκληρου του σώματος που σε συνδυασμό με τις κυκλικές κινήσεις  σαν το μασάζ, με πάγο και μπορούν να εξασφαλίσουν ένα θεραπευτικό αποτέλεσμα εφάμιλλο του botox.

Πως θα αποκτήστε πιο απαλή επιδερμίδα.

Κάθε βράδυ πριν ξαπλώσετε πλύντε το πρόσωπό σας, γεμίστε μια πλαστική σακούλα με πάγο και κάντε χαλαρό μασάζ με την σακούλα στο πρόσωπο για 3 λεπτά. Μετά από μερικές μέρες θα παρατηρήσετε ότι το δέρμα σας αρχίζει και αποκτά μια νέα φρεσκάδα.

Πείτε αντίο στην ακμή

Πλύντε το πρόσωπό σας, τυλίξτε ένα παγάκι μέσα σε μια χαρτοπετσέτα και κάντε απαλό μασάζ στα πάνω στα σπυράκια σας για 5 λεπτά περίπου και θα εκπλαγείτε.

Καταπολεμήστε και το λίπος της κοιλιάς

Τοποθετήστε μια παγοκύστη για 15 λεπτά πάνω στην κοιλιά σας. Βγάλτε το για 3 λεπτά και επαναλάβετε για μια ώρα. Ο πάγος μετασχηματίζει τα λευκά λιπώδη κύτταρα σε καφέ λιπώδη κύτταρα τα οποία καίγονται πολύ πιο γρήγορα.

Read more...

Τέλος στο ροχαλητό με 3 απλούς τρόπους

Θέλετε να δώσετε τέλος στο ροχαλητό που σας βασανίζει . Τότε θα πρέπει να   ακολουθήσετε τις παρακάτω ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε μια και καλή αυτή την νυχτερινή μάστιγα.

Άσκηση πρώτη

Πιέστε το άκρο της γλώσσας στον ουρανίσκο και μετά σύρετέ τη προς τα πίσω. Επαναλάβετε 20 φορές. Μπορείτε να κάνετε αυτή την άσκηση ενώ είστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι ή κάθεστε σε μία καρέκλα.

Άσκηση δεύτερη

Ακουμπήστε ολόκληρη τη γλώσσα στον ουρανίσκο και πιέστε τη, σαν να ρουφάτε. Επαναλάβετε 20 φορές.

Άσκηση τρίτη

Πιέστε τη βάση της γλώσσας στο έδαφος του στόματος, ενώ ακουμπάτε με το άκρο της γλώσσας την εσωτερική πλευρά των κάτω δοντιών. Επαναλάβετε 20 φορές.

Σε ότι αφορά στην στάση ύπνου, είναι καλύτερα να κοιμάστε στο πλάι. Άλλες αλλαγές στον τρόπο ζωής που συμβάλλουν στη μείωση του ροχαλητού, περιλαμβάνουν τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και την αποφυγή της κατανάλωσης αλκοόλ και της λήψης υπνωτικών χαπιών.

Read more...

Αιμορροϊδες: 3 φυσικοι τροποι θεραπειας

Ένα σχετικά διαδεδομένο πρόβλημα που μπορεί να σου κάνει την ζωή μαρτύριο. Εκατομμύρια άνθρωποι σ’ όλο τον κόσμο έχουν ή είχαν Αιμορροΐδες. Τι μπορείς να κάνεις όμως για να θεραπευτείς φυσικά και να ξεπεράσεις αυτό τον Γολγοθά. Αυτοί είναι 3 φυσικοί και συνάμα υγιεινοί τρόποι που θα σε κάνουν να ξεπεράσεις αυτό το πρόβλημα.

Χρησιμοποιήστε το νερό

Η επίδραση του νερού στις ερεθισμένες αιμορροΐδες είναι ιδιαίτερα καταπραϋντική. Μπορείτε να κάνετε κομπρέσες με κρύο νερό ή να βυθίσετε σε ζεστό-όχι καυτό-νερό την προβληματική περιοχή για λίγα λεπτά. Πολλοί είναι εκείνοι οι ασθενείς που αναφέρουν πως έχουν αντικαταστήσει το χαρτί υγείας με υγρά μωρομάντηλα για να μην ερεθίσουν και άλλο την περιοχή.

Αρχίστε να τρώτε περισσότερες φυτικέ ίνες                    

Οι φυτικές ίνες συντελούν στην καλή λειτουργία του εντέρου απομακρύνοντας το ενδεχόμενο δυσκοιλιότητας που συχνά προκαλεί αιμορροΐδες. Βάλτε επομένως στη διατροφή σας περισσότερα φρούτα, δημητριακά, λαχανικά και ψωμί ολικής άλεσης. Πέρα από την δυσκοιλιότητα με τη βοήθεια των φυτικών ινών θα καταπολεμήσετε και τις καρδιοπάθειες, τον καρκίνο του παχέος εντέρου και την παχυσαρκία.

Ασκηθείτε                                                                                             

Μπορεί η άσκηση να σας βοηθήσει στην καταπολέμηση των αιμορροΐδων. Όπως λένε  οι ειδικοί, στην καθημερινότητά μας αναγκαζόμαστε να καθόμαστε για πολλές ώρες γεγονός που επιβαρύνει την κατάστασή μας. Ασκηθείτε λοιπόν για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας αλλά αποφύγετε ορισμένες δραστηριότητες, όπως τα βάρη και η καθιστική ζωή.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr