Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

ΦΡΟΥΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ Ή ΛΙΓΗ ΖΑΧΑΡΗ. ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ!

 

Τα φρούτα είναι από τις πιο σημαντικές τροφές για τον οργανισμό μας.

Όμως καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ποια από αυτά είναι πιο επιβαρυντικά σε ζάχαρη και ποια όχι.

 

Τα πιο «ζαχαρένια» φρούτα είναι:

- Σύκα: 27 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Μάνγκο: 23 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Κεράσια: 18 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Σταφύλια (κόκκινα & λευκά): 15 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

 

Αντίθετα τα φρούτα με τη λιγότερη ζάχαρη είναι:

- Αβοκάντο: 1 γραμμάριο σε 1 ολόκληρο αβοκάντο

- Κράνμπερι: 4 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Βατόμουρα: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

 

- Φράουλες: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Read more...

ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΛΕΙΠΕΙ…;

 

Μία από τις βασικές βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός είναι η βιταμίνη Β12.

Το σώμα δεν παράγει μόνο του βιταμίνη Β12. Γι’ αυτό θα πρέπει να την πάρετε από τροφές ζωικής προέλευσης, ή από συμπληρώματα διατροφής και μάλιστα να την παίρνεται τακτικά λόγω της μεγάλης σημασίας της για τη λειτουργία του οργανισμού.

Πολλοί άνθρωποι ταλαιπωρούνται από έλλειψη της βιταμίνης και μπορεί να παρουσιάσουν:

Αναιμία

Αδυναμία, κόπωση ή ζαλάδα

Χλωμό δέρμα

Ταχυπαλμία και δύσπνοια

Απώλεια όρεξης

Νευρικές διαταραχές, όπως μούδιασμα, ή μυρμήγκιασμα, μυϊκή αδυναμία και προβλήματα με τα πόδια

 

Ψυχικά προβλήματα, όπως κατάθλιψη, απώλεια μνήμης, ή αλλαγές στη συμπεριφορά

Read more...

Μηπως το θυμαρι κανει και..κακο;

Το θυμάρι έχει μία ευρεία γκάμα θεραπευτικών δράσεων. Προσοχή όμως!

Όσο εντυπωσιακές είναι οι θεραπευτικές ιδιότητες του θυμαριού, άλλο τόσο προσεκτικός πρέπει να είναι κανείς με τη συχνότητα της χρήσης του. Η συνεχής εσωτερική χρήση μπορεί να προκαλέσει υπερλειτουργία του θυρεοειδούς, καθώς και δηλητηρίαση, τα συμπτώματα της οποίας είναι εμετός, ζαλάδες, διάρροια και καρδιακή κατάπτωση.

Ακόμη, αποφύγετε τις θεραπευτικές δόσεις θυμαριού και θυμελαίου σε οποιαδήποτε μορφή κατά την εγκυμοσύνη, επειδή το βότανο είναι διεγερτικό της μήτρας.

Read more...

Ζαχαρη και ακμη. Σχετιζονται;

Κλινικές έρευνες έχουν αποδείξει όχι υπάρχει σημαντική σχέση μεταξύ ζάχαρης και ακμής, καθώς έχει προκύψει ότι οι άνθρωποι που πάσχουν από ακμή δεν επεξεργάζονται σωστά τη ζάχαρη μέσα στο σώμα τους. Η ινσουλίνη είναι η ορμόνη που βοηθά να αποβληθεί η ζάχαρη (γλυκόζη) από το αίμα και να μεταφερθεί στα κύτταρα, όπου χρειάζεται για να μετατραπεί σε ενέργεια.

Οι διαβητικοί είτε δεν παράγουν γλυκόζη ή δεν τους επηρεάζει καθόλου και η ακμή στην πραγματικότητα έχει περιγραφεί ως ο διαβήτης του δέρματος, καθώς ορισμένοι άνθρωποι με ακμή δεν μπορούν να μεταβιβάσουν τη ζάχαρη στα κύτταρα τους με επιτυχία.

Read more...

Εσεις τρωτε μπανανες;

 

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κάλιο, μπορεί να εμποδίσει τις καρδιακές προσβολές και τα εγκεφαλικά.

Μια ομάδα ερευνητών από Πανεπιστήμιο στο Μπέρμιγχαμ διαπίστωσε ότι δίαιτες πλούσιες σε κάλιο βοηθούν στην αποφυγή της σκλήρυνσης των αρτηριών - κάτι που συχνά οδηγεί σε καρδιακές παθήσεις. Οι ερευνητές διενήργησαν δοκιμές σε ποντίκια για να προσδιορίσουν ποια επίπεδα καλίου ήταν τα καλύτερα και διαπίστωσαν ότι οι αρτηρίες εκείνων που τράφηκαν με λιγότερο κάλιο ήταν σκληρότερες από των άλλων.

Η νέα μελέτη υπογραμμίζει την ανάγκη κατανάλωσης περισσότερων τροφών πλούσιων σε κάλιο. Τα αβοκάντο και οι μπανάνες, για παράδειγμα, έχουν αποδειχθεί ωφέλιμα για το καρδιαγγειακό σύστημα κάτι που έρχεται να επιβεβαιώσει και η νέα μελέτη.

 

Οι περισσότεροι γιατροί συστήνουν κατανάλωση 3.500 mg καλίου την ημέρα - ένα ποσό που μπορεί να βρεθεί σε τέσσερις μπανάνες. Άλλα τρόφιμα πλούσια σε κάλιο είναι οι αγκινάρες και οι σταφίδες.

Read more...

Αταιριαστα ζευγαρια. Τα "τσακωμενα" τροφιμα

 

Τη στιγμή που κάποιοι διατροφικοί συνδυασμοί είναι σύμμαχοι της υγείας, υπάρχουν κάποια άλλα τρόφιμα που, όταν καταναλώνονται μαζί, μειώνεται αισθητά η θρεπτική τους αξία.

-Κρέας και τυρί: Πρόκειται για έναν πολύ γευστικό συνδυασμό, αλλά καθόλου θρεπτικό. Το ασβέστιο του τυριού κάνει πιο δύσκολη την απορρόφηση του σιδήρου που υπάρχει στο κρέας. Επιπλέον, εισάγονται στον οργανισμό πολλές ζωικές πρωτεΐνες, με αποτέλεσμα να καταπονούνται τα νεφρά.

-Σπανάκι και αυγό: Το σπανάκι, όντας πλούσιο σε φυτικά οξέα, δυσχεραίνει την απορρόφηση του σιδήρου που υπάρχει στον κρόκο του αυγού.

-Κρέας και καφές: Αν και ο καφές «επιβάλλεται» μετά από ένα γεύμα, παρόλ’ αυτά οι τανίνες του (οι οποίες υπάρχουν και στο τσάι) εμποδίζουν την απορρόφηση του σιδήρου.

-Γάλα και καφές: Για ορισμένους, ο συνδυασμός αυτός αποδεικνύεται πολύ βαρύς, γιατί γεννάει μια ουσία που χρειάζεται τρεις ώρες για να χωνευθεί.

-Ρύζι και ντομάτα: Είναι ένας συνδυασμός που δε συστήνεται σε όσους υποφέρουν από καούρες στο στομάχι, γιατί αν και το ρύζι καταπολεμάει τη δράση των γαστρικών υγρών, η ντομάτα - καθότι όξινη - ερεθίζει τον βλεννογόνο. Καλύτερα λοιπόν σε αυτήν την περίπτωση να συνδυάζετε το ρύζι με λάδι.

 

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr